Garanties & service

componentUuid=e6e85a5d-1ba9-11e8-9d03-06e8ffddb862&mandatory=&5uhaxrupeeidawbo_924yg_page=1&ajax=5uhaXRupEeidAwbo_924Yg&5uhaXRupEeidAwbo_924Yg_filter[category]=%2FGaranties+en+service&sort=date.asc
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Wij doen er alles aan om je tevreden te stellen. Voor vragen kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.

Hoe kan ik mij aan-/afmelden voor de nieuwsbrief?

Je kan je altijd inschrijven voor de nieuwsbrief door onderaan de homepage je e-mailadres in te vullen of via deze pagina. Afmelden kan altijd door onderaan in de nieuwsbrief op de afmeldknop te klikken of een e-mail te sturen naar klantenservice@discus.nl

Persoonsgegevens

Klantgegevens worden uitsluitend verwerkt in overeenstemming met het privacy beleid. De gegevens zullen alleen gebruikt worden voor het tot stand laten komen van een overeenkomst en zullen onder geen beding aan derden verstrekt worden.

Garantievoorwaarden

Indien er iets mis is met de producten vragen wij je om dit zo snel mogelijk na ontdekking van het gebrek bij ons te melden. Wij garanderen dat elk door ons geleverd artikel voldoet aan de normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Naast deze wettelijke garantie, geldt voor de geleverde producten ook een garantie zoals deze door de producenten op haar producten wordt vastgesteld. Deze garantie geldt onverminderd de wettelijke garantie. Wanneer er zich een probleem voordoet met gekochte artikelen, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice neemt dan binnen 2 dagen contact met je op.

Er kan geen sprake zijn van garantie indien de slijtage als normaal kan worden beschouwd en verder in de volgende gevallen:

* Indien, voor de garantie van de producent, geen originele pakbon, of in het geval van de wettelijke garantie, geen aankoopbewijs, kan worden overlegd.

* Indien beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud.

Om gebruik te maken van de service en garantie van de producent moet je altijd beschikken over de originele pakbon welke met het gekochte artikel wordt meegeleverd.

Wij zullen binnen twee werkdagen na ontvangst reageren en het probleem binnen 7 werkdagen afhandelen. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan zal je binnen 7 werkdagen op de hoogte worden gesteld van de vertragingsduur.

Hoe handel ik een klacht af?

Is er iets misgegaan met je bestelling, met de producten of heb je klachten over onze dienstverlening? Logisch dat je dan flink baalt. Natuurlijk lossen we het probleem graag zo snel mogelijk voor je op.

Vul het contactformulier in en onze collega's van de klantenservice zullen z.s.m. contact met je opnemen. Je ontvangt in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Staat jouw vraag er niet bij?

Wij hebben onze uiterste best gedaan om zo veel mogelijk vragen te beantwoorden, maar het kan natuurlijk voorkomen dat jouw vraag er nog niet tussen staat. Niet getreurd, je kunt jouw vraag gewoon stellen via het contactformulier.

Categorie

Categoriëen