Levertijden tijdens de feestdagen

Onze levertijden kunnen langer zijn. Lees hier meer.

Bestel je online op discus.nl? Leuk! Dan gaan we natuurlijk graag voor je aan de slag! Houd er wel rekening mee dat je bestelling vertraging kan oplopen. De bezorging van webshoporders gaat gewoon door, maar door de extreme drukte kunnen je producten wat langer onderweg zijn dan je van ons gewend bent.

Bestel op tijd

Om te voorkomen dat jij zonder maaltijd of producten voor je huisdier komt te zitten, adviseren we je om op tijd te bestellen. Zorg dat je niet te lang wacht met het bestellen van de producten voor je huisdier. Wij kunnen in deze periode niet altijd garanderen dat producten die op voorraad zijn ook daadwerkelijk de volgende dag bezorgd worden. Uitzonderingen niet meegerekend, wordt iedere bestelling binnen 3 tot 7 dagen geleverd. Wij doen in ieder geval graag ons uiterste best voor jou en je huisdier.


Topdrukte bij PostNL

Onze pakketten worden bezorgd door PostNL. Het is topdrukte bij PostNL, ook in het sorteercentrum. Er gaan tijdens de feestdagen tot wel drie keer zoveel pakketten over de band.

Voor meer informatie omtrent bezorging rondom de feestdagen bij PostNL vind je hier:


Volg je bestelling

Houd er rekening mee dat PostNL een pakket standaard direct na de eerste bezorgpoging naar een PostNL-locatie brengt. Alleen wanneer het aantal pakketten op een PostNL-locatie te hoog wordt, wordt het pakket een tweede keer aangeboden. Zodra je pakket bij ons de deur uitgaat ontvang je een mail van ons met de track & trace code. Deze geeft de laatste informatie over de status van jouw pakketje. Soms zie je dat het bezorgmoment verschuift. Dat heeft alles met de drukte te maken.

Heb je een vraag over de gewijzigde lever- en openingstijden tijdens de feestdagen? Of heb je een specifieke vraag over een product of je bestelling in de webshop? Neem dan contact op met de Discus klantenservice. Wij zitten tijdens werkdagen tussen 8.30 en 17.00 voor je klaar.